#1 Skrevet Mars 30, 2009 Hei, Bestillte hjullager-kit hos autohausaz, og bestille selvfølgelig to foran og to bak. De jeg fikk som skulla passe foran var altfor store. (82mm?). Kan det stemme at det skal være 75mm på alle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2009 7A skal ha 82mm foran og 75mm bak samme som 3B NG har 75mm hele veien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2009 (endret) Det ble bestilt hjullager til Coupe quattro 7A når jeg bestilte til S2 understellet på 90`n... , 82mm forran og 75mm bak Er kun 10V som har 75mm forran , 7A og 3B har samme hjullager størrelse (82mm forran og 75mm bak) og samme bremse størrelse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 30, 2009 Kanskje jeg har fått enda større da: rolleyes Ut å måle.. Eller, egentlig må jeg ha fått feil, ettersom navet ikke passer innvendig heller: klø : Edit: Husker hjullagerene på det jeg sendte deg ja Bård. Pene saker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...