Anbefalte innlegg

Vasket kjapt over bilen på søndag og fant ut at det har kommet et rust hull under bilen, bak ved venstre bakhjul. Hullet er vel ca 2x2 cm tenker jeg. Tenkte å stoppe spredning og tette det. Lurte på da å gjøre det veldig enkelt og bruke netting og stålplast? Er ikke så holdbart kanskje. Men hvis jeg passer på å pusse det godt og smøre på med noe rust stopp eller noe slikt? Eller bare å sveise inn en liten plate der og grunne over. Noen andre forslag?

Kjente også når jeg stakk fingeren inni der at det lå noe bløtt inni der? Noen som veit hva det kan være? Og skal det ligge noe inni der?? :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo være forrige eier har stappa inni en vått, svamp, telefonkatalog el.lign der og sparkla over noe klin..:P

Det beste er jo å sveise inn en bit, men funker sikkert med stålplast, glassfiber o.l også på et såppass lite hull...:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. ja, tenkte på det. men ser ikke ut til at det gjort noe kaross arbeid på den... Får pusse så godt jeg klarer, også er jeg spent på hva som er inni der altså!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.