#1 Skrevet Mars 30, 2009 Har en G60 som det er litt slakke i rattstammen på, dette trodde jeg skyltes en defekt i lager ved tenningslås, skulle derfor bruke fra 3'er vraket mitt, da oppdaget jeg at det ikke var lagret som var gåent men at det var en fjer ytterst mot adapterhylsen som manglet på g60, så oppdaget jeg grunnen til at den fjæren var borte var jo at rattstammen er blitt trykt inn ca 1 cm . . . . . Så her er egentlig spm. hva er det som gir etter i rattstammen og hva må skiftes for at styringen skal bli OK. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2009 Er det ingen som vet ? Eller har jeg bare forklart meg dårlig ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2009 skulle gjerne hatt svar på dette altså ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2009 Kan jo være leddene i styre "rattakselen" som kan gjøre det, men ikke sikker. Skulle gjerne vite dette selv fordi det er slakk på min også..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 3, 2009 Var "slakk" i min også, som mystisk forsvant da jeg satte på orginalrattet, og var tilbake så fort Momo-rattet kom på igjen. Så, ikke vet jeg. Levde med det, og var ikke spesielt mye jeg merka til det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 7, 2009 Var "slakk" i min også, som mystisk forsvant da jeg satte på orginalrattet, og var tilbake så fort Momo-rattet kom på igjen. Så, ikke vet jeg. Levde med det, og var ikke spesielt mye jeg merka til det. hmmm . . har jo tenkt og bruke bilen på bane, så hadde vært kjekt med litt "tight" styring da? vil helst unngå slakken som er å ja Så tips mottas med takk Mvh Jørgen Lundsvoll 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 7, 2009 Har slakk på min også, har momo ratt. er vel 1-2 cm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 8, 2009 men ingen som vet hva det har seg ? og hvordan man blir kvitt det da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...