Anbefalte innlegg

Vurderer noen twenty inches hos sharif, noen som kan gi meg noen tilbakemeldinger om felgkvaliteten hans? Skeptisk til 20" til 895 kr stk.. Hvilken dimensjon vil se best ut på en Tiguan 20"/22"/24"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

22" på tiguan ser helt teit ut uten senk. Ang 20" så får du vel en del gummi til å beskytte felgen: smil : 255/35-20 ( hvis den dimmen finns da:p )

Ang kvalitet så får du det du betaler for vel ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

22" på tiguan ser helt teit ut uten senk. Ang 20" så får du vel en del gummi til å beskytte felgen: smil : 255/35-20 ( hvis den dimmen finns da:p )

Ang kvalitet så får du det du betaler for vel ?

 

Ja gjør vel som regel det, lurte bare litt på om det var noen erfaringer med "billig" felgene hans her. Med tanke på flassing bla. Testet noen 20x9 felger"(se bildet) og det var faktisk overraskende komfortabelt og kjøre med. Selv om disse ikke akkurat var min smak. Kommer ikke til å gå noe høyere enn 20 på dimmen.IMAG0039.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

abt_tiguan_front.jpg

 

Meget pene disse felgene fra ABT, likte felgene, men blir nok mer helhetlig og pent med hele body kittet i tillegg.. Svimlende pris selfølgelig, så ser etter noen replika..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personligt så ville jeg gått for noen kraftige felger som viser minst mulig av bremseskivene bak;) Ser bare så teit ut med store felger med bitte små br.skiver bak:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMAG0003.jpg

 

Prøvde noen 20" Audi look felger, tøffe, men ikke helt fornøyd.

 

IMAG0004.jpg

 

Og så prøvde jeg noen 19" RS felger som også var greit men ikke noe WOW..

 

IMAG0006.jpg

 

Har vel så og si bestemt meg for disse 20" I A MERCURY Felgene, Ser det ikke på bildet men det er bra dypde inn i senter i felgen, noe som gjør den fet på denne bilen.. Ble meget Pent... Men har funnet ut at jeg må ha litt senk for å få den rette looken.Mest sannsynelig 45/45, tester med bare fjærer først..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senker du med 45/45 bør du bytte dempere også. Vansklig å finne noen som selger lavere dempere enda. Kommer nok om litt:p

Jeg har bestilt 35/35 fjærer: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senker du med 45/45 bør du bytte dempere også. Vansklig å finne noen som selger lavere dempere enda. Kommer nok om litt:p

Jeg har bestilt 35/35 fjærer: smil :

 

 

 

Ja, jeg mente 35/35 .. legg ut bilder om du får det på fjørene meg da, kjøpt felger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes de øverste var kule jeg da....var vel ikke riktig dekk dim på disse vel??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes de øverste var kule jeg da....var vel ikke riktig dekk dim på disse vel??

 

Ja jeg likte de også.. Ja det er feil dim foran, de satt på 235-30-20 av en eller annen grunn, men bak er det riktig, 255-35-20. Skall sette på de felgene på det nederste bildet på alle 4 hjula til lør. Du må nesten se bilen med alle hjula på LIVE, for å se hva som er best, dårlig det bildet jeg tok av dem...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki...får si i fra da....får jeg rota meg ned dit og valgt ut noen nye...var hos Jon ja???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg mente 35/35 .. legg ut bilder om du får det på fjørene meg da, kjøpt felger?

 

Kjører med 17" jeg:) Foreløpigt holder det:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.