Anbefalte innlegg

Korleis er s6 girkassa i forhold til 3b kassa som står i 90 -91 3b?

Får gjenne tak i ei slik ei, og veit ein må ombygge litt, men er denne meir robust?

Korleis er det med utvekslinga?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja 5 trinns kasse som sitter i 3b tåler ikke mye, 01e kassene tåler mye juling

utv mener jeg er ganske lik på disse, langbeinte og jævlige ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mykje som må ombyggast her`?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mykje som må ombyggast her`?

må ivertfall ha ny mellomaksling eller korte inn den du he. (BØR settes vekk til sakyndige vist man skal korte inn.)

Og så e det et girkasse feste på venstre siden som må moddes, og sist men ikke minst så passer ikke giroverføringen din. Denne er er utgått på dato fra møller så en må lage selv.

Du må ha giroverføring fra 6trinns kasse fra aby modellane.

Så det er litt.:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for gode svar Marius og Ole J. :) Men er det sånn at vist eg modder slik at dette passer, vil ikkje da rs2 6 trinns passe rett i? vist eg ein gong skal bytte oppover? kjekt og vite om eg må ta vare på orginal mellom aksel og slikt;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for gode svar Marius og Ole J. :) Men er det sånn at vist eg modder slik at dette passer, vil ikkje da rs2 6 trinns passe rett i? vist eg ein gong skal bytte oppover? kjekt og vite om eg må ta vare på orginal mellom aksel og slikt;)

Dei 01E kassene er like over heile linja, om det e 5 eller 6 trinns. dei e bygd utifra samme girkasse skallet så vidt meg bekjent ivertfall. :)

Du vil ikke angre på å bygge om ivertfall.: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynt å skjønne detta:D Go kasse, større stabstag bak, hr coilovers, hydraulisk håndbrekk og 034 foringer i heile understelle! Detta kan bli ein steike go sommer ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.