vw reklama (hva synes dere)

Anbefalte innlegg

Jeg ler like godt når jeg ser TDI reklama for vw golf. Når han lille gutten trekker opp den bilen og fyker bort over gulvet. : haha : : haha : : haha ::klapp: Hva synes dere om den? den er vært fall hakket bedere en golf fyller år reklamen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke fått sett TDI-reklamen før nå...den var sykt bra...kollegaene på jobb skjønte ikke hva jeg lo av...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bare hørt om de reklamene, og ikke fått sett dem selv. Jeg fikk ikke åpnet de her heller, for vi har jo en sånn JÆ... brannmur, at vi ikke får tatt i mot sånne formater her. Litt ironisk når jeg faktisk jobber i Møller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TDI reklamen var dritt bra :tilber: Lo gått når ungen føyk ut veranda døren *hihi*

Ellers såer DSG bra den også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes DSG reklamen er litt slitsom. For folk som ikke vet noen om det girsystemet, så kan det kanskje virke som om man sitter med et sinnsykt turtall hele tiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TDI reklamen er helt konge, ler godt av den, men den som var for Golf Gti, (tror det var Gti) for noen år siden var helt rå, Golfen ble kjørt en tur av kona, og bilen ble møkkete, så da tok kællen på seg hennes fineste kjole og rullet rundt i møkka med det etterpå.....:) noen som husker den...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker den reklamen ja :) Hehe, artig sak!

Fant noen reklamer på den amerikanske VW siden, der to ungdommer stod og kasta stein opp i et tre. Og plutselig datt det ned en GTI! "Volkswagen Golf GTI, can you handle the power?" eller.no :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes DSG reklamen er litt slitsom. For folk som ikke vet noen om det girsystemet, så kan det kanskje virke som om man sitter med et sinnsykt turtall hele tiden.

den hadde kanskje passet bedre som reklame for multitronic-kassa til audi :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt konge, er også bra med han som skrapper is og finner ut tilslutt at han har skrappet av is på feil bil..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sinnsykt bra reklamefilmer! Begge to.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likte best TDIen jeg...den var konge : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likte best TDIen jeg...den var konge : haha :

eni, super duper er den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og det tøffeste med den er at den modellbilen som blir brukt er den som står på kontoret mitt på jobben.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.