Anbefalte innlegg

ta en titt på denne: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=101530

Jeg synes det var veldig mye for trafikk sikkerheten.

"I tillegg er de rundt 50-60 firmabilene utstyrt med et hiddensystem som overvåker sjåførens kjøremønster.

Ved rask akselerasjon, rask nedbremsing eller hastighet over 110 kilometer i timen gir monitoren fra seg et pip"

Det er vel å ikke stole på sine ansatte.

Greit me trafikk sikkerhet, men det får være grenser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo grense til brudd på menneskerettighetene dette! Er igrunn litt drøyt ja , viser tydelig at ingen stoler på de ansatte...

Sikkerhet er viktigt , men...........................

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er Schlumberger det. Har selv jobbet der (innleie persjonell) og der var egetlig bare av gamle vanne at jeg rygget inn når jeg parkerte der første gangen.

Kjenner et pat stykker som jobber der. Tror han ene har sport i å ungå den obligatoriske kjøretimen vært år- 3 året på rad uten nå hvist :)

Snakte også med en der og. Er det en som kjører eller sitter på i bilen som en på Schlumberger eier må alle bruke belte, for hvis bilen krasjer og en som ikke har brukt belte så mister han på Schlumberger jobben.

Tja? strenge regler? Kunne gått har overlevd med disse, for Schlumberger er ikke den som betaler minst :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det en som kjører eller sitter på i bilen som en på Schlumberger eier må alle bruke belte, for hvis bilen krasjer og en som ikke har brukt belte så mister han på Schlumberger jobben.

Tviler litt om den holder den der, i USA muligens men ikke her på berget.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke vet jeg. Men han var ganske nøye på at vi alle i bilen skulle ha på oss bilbelter når jeg skulle ut å prøve bilen. Nå skal det kanskje legges til: Hvis noen blei skadet da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.