#1 Skrevet Mars 31, 2009 Hei Har kikket litt på A4 B8 tilbehør brosjyre og bestilt meg noen snacks:) Men jeg tror jeg har funnet en feil i brosjyren. Skal ikke det stå ET43 der?? Bilen min kommer med de felgene så jeg virkelig håper det er ET43! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2009 HeiHar kikket litt på A4 B8 tilbehør brosjyre og bestilt meg noen snacks:) Men jeg tror jeg har funnet en feil i brosjyren. Skal ikke det stå ET43 der?? Bilen min kommer med de felgene så jeg virkelig håper det er ET43! Hvis jeg husker rett, så er 8,5x19 ET29 med A5-felg. A4 B8 har noe høyere offset ja, men husk at ET varierer avhengig av størrelse på felgen som leveres på bilen. Dvs at selv om det f.eks kan stå 7x16 ET42 i vongkortet, så kan det hende felger levert i 17-19 tom på bilen faktisk har litt annen ET. Stort sett mener jeg det er slik at man går OPP på ET med bredere (og større) felg for å veie opp for denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2009 Har fått bekreftet at det er faktisk en feil i brosjyren.. Det skal stå ET43 der.. Har sendt saken videre til Møller, får se hva de sier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...