Nankang NS-2 eller Federal SS-595?

Anbefalte innlegg

hei

som tittelen sier, hvilket dekk ville dere valgt?:) er snakk om dimensjon 205/40 r17...

takker for alle innspill...har lest litt her på forumet men blir ikke enig med meg selv: rolle

mvh

Vidar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjørt på ss 595 på s3'n og må si att jeg er drit fornøyd med de, kjørte vel 30 mil på bane med de, og de oppførte seg utrolig bra, om ikke akkurat som gateslicks, men omtrent det samme. så jeg velger nok det samme i år også, eventuelt rs 595, som er gateslicks varianten tror jeg. dette er da i 18" 225-40/18

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjører med Federal SS-595 i 205/40-17 og er kjempe fornøyd med de på både vått og tørt

samt minimalt med sporing så anbefales på sterkeste av meg vertfall:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kvalitetsmessig ville jeg valgt federal. Men jeg tror nankand er smalere hvis du har litt dårlig med plass;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

som simen sier.. Jeg valgte ikke nankang pga kjøreegenskapene for å si det sånn :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som at det blir federal da =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem av de er mest støysvak?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem av de er mest støysvak?

Vet ikke med Federal men Nankang NS2 er harde og støyer mye.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på dekkonline.com sto det at fedral støyer lit mer men jeg hadde de på bmwen: rolleyessyns jeg ikke det støyet noe særlig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har veldig gode erfaringer med federal vertfall,syntes ikke de støyet mye

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes nå ikke Nankang støyer mye, men mine brukte jeg kun en sommert.....blir kanskje harde etter lengre bruk.

Noen som vet om Kumho KU31 er verdt de extra kronene? Er mest opptatt av støy! :D Hater hjulstøy.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville betalt de ekstra (få) kronene for KU31. Spesielt siden du er opptatt av støy!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke velg nankang, velg federal eller khumo har prøvd alle og det er ikke tvil om at nankang dekket er dårlist på alle måter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har dårlig erfaring med Fedral SS-595 225/40/18 i reinvær, gir fort vannplaning !

Hadde valgt et annet dekk som bruksdekk som værtfall har et dreningsspor for vann..

Just my 2 cents : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Federal 525 som skal skiftes ut. Hvordan er Nankang NS2 sammenlignet med dem?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.