#26 Skrevet Juni 14, 2010 Ja, 034 high output coil kit... Alt er som det skal nå Ok, har det fra før Men fant ut at det var lekkasje, problem solved. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 14, 2010 Låner tråden din til et spm jeg. Håper det er greit Skulle teste om det var noe forskjell på LMM koblet i kontra koblet fra idag, da jeg mistenker det er den som gir økt bensinforbruk og lavere turbotrykk i det siste. Bilen er S6 AAN. Jeg koblet ut LMM og startet bilen. Men da kvelte den seg på tomgang..? Den skal vel ikke gjøre det? Om noen kan hjelpe så rop ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 14, 2010 Låner tråden din til et spm jeg. Håper det er greit Skulle teste om det var noe forskjell på LMM koblet i kontra koblet fra idag, da jeg mistenker det er den som gir økt bensinforbruk og lavere turbotrykk i det siste. Bilen er S6 AAN. Jeg koblet ut LMM og startet bilen. Men da kvelte den seg på tomgang..? Den skal vel ikke gjøre det? Om noen kan hjelpe så rop ut! Tror nok den skal kveles på tomgang om man kobler fra lmm .. Min går hvertfall ikke rent om jeg kobler den fra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...