S4 AAN kutter ved belastning

Anbefalte innlegg

Ja, 034 high output coil kit... Alt er som det skal nå :)

Ok, har det fra før :)

Men fant ut at det var lekkasje, problem solved.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låner tråden din til et spm jeg. Håper det er greit :) Skulle teste om det var noe forskjell på LMM koblet i kontra koblet fra idag, da jeg mistenker det er den som gir økt bensinforbruk og lavere turbotrykk i det siste. Bilen er S6 AAN. Jeg koblet ut LMM og startet bilen. Men da kvelte den seg på tomgang..? Den skal vel ikke gjøre det? Om noen kan hjelpe så rop ut! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:P

Låner tråden din til et spm jeg. Håper det er greit :) Skulle teste om det var noe forskjell på LMM koblet i kontra koblet fra idag, da jeg mistenker det er den som gir økt bensinforbruk og lavere turbotrykk i det siste. Bilen er S6 AAN. Jeg koblet ut LMM og startet bilen. Men da kvelte den seg på tomgang..? Den skal vel ikke gjøre det? Om noen kan hjelpe så rop ut! :)

Tror nok den skal kveles på tomgang om man kobler fra lmm .. Min går hvertfall ikke rent om jeg kobler den fra.:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.