#1 Skrevet April 1, 2009 Hvor er det mulig å få tak i noe slikt? lurte på å kutte å styre litt med detta å kansje få brukt det til noe fornufti 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2009 Bilxtra hadde hvertfall chrome på rull før med 3m dobbeltsidig tape og i forskjellige størrelser. Dette har dem sikkert enda:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2009 får gå å høre der:) å godt henger denne teipen a? mulig å spyle den med høytrykkspyleren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2009 Den sitter helt rått bra, men de som var før var bedre kvalitetmessig.. Hadde slik chrome på min forige bil og der satt dem i 2 år og satt like godt pluss at chromen var like fin, En rull jeg kjøpte i ettertid i fjor var ikke like bra for der flasset chromen, men det var på vintern så mulig det går fint om sommern:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 2, 2009 okay takker for svar:) får stikke innom bil extra i dag:D vis jeg husker det da:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 2, 2009 Var inne på Bilextra di hadde bare 6mm å 8mm litt i tykkeste laget. noen norske nettsteder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 2, 2009 Var inne på Bilextra di hadde bare 6mm å 8mm litt i tykkeste laget. noen norske nettsteder? Hei. Jeg kjøpte mine hos bilextra, 4mm. Men nå ser jeg at de bare har 6 og 8mm som du sier. Vet at noen har kjøpt hos Mekonomen, men det spørs på utvalget din butikk har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 5, 2009 jeg kjøpte en rull(10m) på mekk i fjor, å det var en rød pakning med bilde av en svart mærsje foran. den var 4mm, og satt som juling. tok en runde på min egen bil, og golfen til ei venninne, og det har hengt der siden på hennes bil. men vær forsiktig hvis/når du skal ta det av igjen. jeg brukte "rive plaster" metoden når jeg skulle ta det av igjen på fronten min, og noen steder hang lakken med(småbiter, men likevel...). så varmepistol og god tid er å anbefale ved avmontering... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 7, 2009 hehe:D håper jo på å sette dette på å aldri ta det av:) men tingen er det at jeg tror jeg må ha 2,5mm ser du.. 4mm blir for tykt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 7, 2009 Hvordan er de listene som er å få kjøpt på bilxtra osv i forhold til de som sitter orginalt på noen biler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...