#1 Skrevet April 1, 2009 Vil som overskriften antyder bytte ratt i min T4, denne har 4eket airbagratt orginalt, dette er ganske slitt, og det er jo en passelig anledning til å få inn noe litt friskere Jeg kunne tenkt meg ett 3eket airbagratt som er litt mindre enn det orginale, men lurer på hva slags biler jeg kan kjøpe ratt fra ? Vil foreksempel ett ratt fra golf 4 passe ? Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 2, 2009 Noen må da vite noe om dette ? Jan brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2009 Jeg prøvde ratt fra R32 Golf IV, fant ut at da måtte det lages en form for adapter for sleperingen, selve rattet gikk rett på men avstanden ble for stor. Jeg ente opp med å kjøpe RAID ratt med airbag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 2, 2009 Låner denne tråden da jeg skulle ha bytta ratt i min T4. hva er det som kan passe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 26, 2013 Noen som fant ut noe her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...