"Sommerbestilling" av bilpleieprodukter fra statene

Anbefalte innlegg

Hei

Noen som har noen positive/negative erfaringer med noen av de produktene jeg har bestilt fra USA i dag?

 

2 stk. Micro-Restore Microfiber Detergent Concentrate 32 oz.

 

2 stk. The Cobra Arctic White Miracle Towel

 

1 stk. The Supreme Guzzler Waffle Weave By Cobra 20 x 40

 

1 stk. Meguiars NXT Generation Car Wash

 

1 stk. 5 Gallon Professional Wash Bucket with Grit Guard

 

1 stk. Cobra Blue Micro-Chenille Wash Mitt

 

1 pk. German Deep Gloss Combo (dette er: 32 oz. Menzerna Nano Polish PO 106 FA og 16 oz. Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant 3.0)

 

1 stk. Optimum Instant Detailer & Gloss Enhancer 32 oz.

 

1 stk. Glass Master Pro Glass and Surface Cleaner

 

1 stk. Meguiars NXT Generation Glass Cleaner

 

2 stk. Cobra Waffle Weave Microfiber Glass Towel

 

Så hva tror folket? Gleder meg som en unge til å få denne pakken i allefall :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meguiars NXT Generation Car Wash, denne bør du unngå om sommeren. Såpen er litt "sterk", så tar litt for mye voks/polish. Spar denne til vinteren :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette sier Meguiars selv om NXT Cars Wash:

 

"This pH balanced, non-detergent formula won’t strip off wax protection and is gentle on all painted finishes as well as rubber, vinyl, and plastic components."

 

Syns lista de så bra ut jeg, Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant 3.0 gleder jeg meg til å prøve, har lest mye bra om denne! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting er jo hva de sier, en annen ting er jo åssen ting fungerer i praksis... Og NXT såpa er veldig sterk... Jeg ville tatt med en mild type også, som f.eks Optimum Car Wash...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting er jo hva de sier, en annen ting er jo åssen ting fungerer i praksis... Og NXT såpa er veldig sterk... Jeg ville tatt med en mild type også, som f.eks Optimum Car Wash...

 

Ja jeg skjønner det.

 

Men tenkte det var greit å legge inn hva de sier selv om produktet sitt.

Jeg har aldri hatt noe problemer med at den tar voks, men jeg er kanskje ikke pro nok...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gode gamle Gold Class såpa tar jeg før nxt hver dag i uka :)

Bruker en del hyperwash også, det kan jo være et alternativ.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gold Class fungerer også bra... Hva har det med saken å gjøre egentlig PH? Mange andre som har samme erfaring som det jeg har ang NXT såpen... Optimum sin har jeg brukt mye(Samme med NXT) og er mye mer fornøyd med Optimum sin....

Alle produsenter mener at de har laget den beste såpen og mest PH nøytrale, så det er det vel greit at man snakker ut av erfaring...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gold Class fungerer også bra... Hva har det med saken å gjøre egentlig PH? Mange andre som har samme erfaring som det jeg har ang NXT såpen... Optimum sin har jeg brukt mye(Samme med NXT) og er mye mer fornøyd med Optimum sin....

Alle produsenter mener at de har laget den beste såpen og mest PH nøytrale, så det er det vel greit at man snakker ut av erfaring...

 

Ja jeg snakker av erfaring jeg også, jeg har brukt den i flere år og er stor fornøyd, og det er sikkert veldig mange som er enig med meg også : klø :

 

Men skjønner jo at andre som dealer produkter skal ha frem merket de bruker også, kjøp masse forskjellige såper du Fredrik så får fortsette å bruke den DU mener er best. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, blir så lett opphetet her ;)

 

Jeg har faktisk avbestilt pakken fra statene og fått akkurat samme (litt andre merker, men like bra) fra Ketil nå, til under den prisen det totalt ville blitt fra autogeek.. :D

 

Enda en gang brillierer Ketil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da passer det jo bra at jeg ikke dealer noen av de merkene det er snakk om her da...

 

 

Bra Fredrik, da får du ihvertfall utmerket service og kanon produkter til en glimrende pris....: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra Fredrik, da får du ihvertfall utmerket service og kanon produkter til en glimrende pris....: rock :

 

Erfaringsmessig så vil jeg det ja:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NXT er en sterk såpe, og har ikke akkurat vært borti noen andre som mener noe annet.

Den stipper ikke syntetisk voks, men naturlig voks tar den rimelig fort.

God såpe absolutt, men bare på ubeskyttet bil!

 

Bra du avbestilte, de Cobra produktene er ikke all verden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Deilig å få bekreftet at jeg tok rett avgjørelse ;) Ketil skulle sende produktene så fort som mulig. Så blir vel polering når de kommer :D

 

Trodde cobra var bra jeg, men mulig jeg tok feil :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er greit nok, siden det er billig. Men det er ikke verdt å betale frakt og toll på de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.