#1 Skrevet April 1, 2009 Hei Skal fiffe opp skinnsetene i min bil. Bilen er en Audi A6 2000 mod med helt lyst skinn. Ser det er noen striper her og der. Spesielt førersetet har noen striper hvor det er grått (mangler farge). Hvordan utbedrer man dette? Er det mulig? Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2009 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=132450&highlight=dynamix 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2009 Takk takk. Har sendt dem en mail nå Det så sinnsykt bra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2009 Swissvax har også skinnfarge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 1, 2009 Noen i norge som selger dette da? Du Ketil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 1, 2009 f. eks. hehe. Skaffer til eksakt farge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 1, 2009 Oki.. Må tenke litt på det Forresten, når jeg har deg her.. Slike foamguns, finnes det slike som man bare kobler på hageslangen? Akkurat som jeg så noe da jeg satt å søkte litt på nettet i dag.. Har du noen erfaring i så fall? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 1, 2009 Det finnes, jeg har det i sortimentet Fungerer fint, men blir jo ikke like tykt som med høytrykkspyler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 1, 2009 Skjønner. Men hva er egentlig den praktiske fordelen med å gjøre dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 1, 2009 Ketil, inboksen din er full 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 1, 2009 har swissvax også?... dette må vi prate mer om Ketil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...