#1 Skrevet April 1, 2009 (endret) Skal bygge om min s2 3b 5-trins, til 6trins kasse.. Har fått tak i en 6trins kasse fra s2 ABY Avant Mener å ha lest det her før, men fant det ikke i farta.. Hvilken mellomaksel må jeg bruke? Haster litt da jeg må gi svar ang noen deler.. Kan jeg bruke en del fra mellomakselen til 6trins ABY Avant og "skjøte" med min 3b coupe? Eller hvordan var det dette var igjen?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2009 Du skal ha en som er kortere. Evnt fra T85 eller S2 med 6trinns kasse. Du må også ha annen travers (samt giroverføring?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2009 Må ha giroverføring og spakstell ja.. Travers trenger jeg vell ikke om jeg bare sveiser egne fester.. Det jeg trenger litt info om er mellomakselen.. Er det fremre delen av s2 6trins aksel man bruker?! Kan man bruke fra s2 avant? Hva må man hente den bakre delen fra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 14, 2009 Dette lurer eg og fælt på, ingen som veit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 14, 2009 Du bruker vel den forreste delen fra s2/rs2 avant evt typ85 q mellom aksel eller fra s2 coupe med 6 trinns. Spakstellet trenger du ikke, men du må ha giroverføringa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...