Hjelp. Problem i forbindelse med girkasse UrS4

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å bygge om til manuell kasse på min 93 S4. Nå er det kommet så langt at jeg er klar til å hive opp girkassen, men da legger jeg merke til at tuppen på slavesylinder er sprukket. Men det er ikke det eneste problemet...

Jeg mangler ALLE slanger og fittings mellom slavesylinder og clutchpedal: bh : Ringer møller for å høre med dem, men da får jeg beskjed om at jeg har ett problem siden mesteparten av disse delene er gått ut fra produksjon...

Hva skal jeg gjøre???? Noen forslag??? HASTER

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mesteparten kan vel erstates med bremserør og slanger vil jeg tro..

Kanskje finne seg en skadebil? Delene er vel like på alle C4 m/Quattro?

Slavesylinderen finnes vel fremdeles hvertfall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo lassevis av S4 og S6'er som blir hugget så er bare å sende pm til samtlige som ligger under deler selges... Kan vel være noen som har dette igjen.

Eg har jo en S6 stående med alt dette på som du kunne fått Christer, men som jeg har forstått haster dette og jeg er ikke hjemme før til helga... Så får prøve disse andre før du får helt panikk;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal se hva jeg klarer å få til mens jeg venter. Det er en fyr i arna som har mye greier til Audi. Kansje han har noe slikt liggende...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.