#1 Skrevet April 1, 2009 Vinduene og soltaket stopper innimellom å virke helt sporadisk så jeg antar dette går på samme sikring eller rele eller noe slikt. har gått over de fleste sikringene uten å finne noe feil, problemet er at den oversikten på lokket til sikringsboksen mangler halve listen over hvilken sikring som gjør hva: rolleyes Noen som vet sikringsnummer og amperstyrke på den som styrer dette? eventuelt om det er et rele som dette henger sammen med. Takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2009 hadde samme problemet med min, jeg har ikke takluke, men vinduene virket sporadisk. Ligger et dobbeltrele under dashbordet på førersiden. Anbefaler deg å åpne releet og se over loddingene. Mitt hadde en dårlig lodding. Nytt rele mener jeg koster 1200 på møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2009 hadde samme problemet med min, jeg har ikke takluke, men vinduene virket sporadisk. Ligger et dobbeltrele under dashbordet på førersiden. Anbefaler deg å åpne releet og se over loddingene. Mitt hadde en dårlig lodding. Nytt rele mener jeg koster 1200 på møller. Var samme feilen hos meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 2, 2009 samme feil her, men bakvinduene som streiker. Har ikke somla meg til å bestillt nytt rele enda:o:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 2, 2009 Jeg hadde kun problemer med takluka noen ganger...der var det irr i sikringsboksen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 2, 2009 her streiker alle vinduene og taket samtidig... Noen som vet sikringsnummer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 2, 2009 her streiker alle vinduene og taket samtidig... Noen som vet sikringsnummer ? Releet heter 443 959 257 B og står på plass 5/6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 2, 2009 Har samme problemet på min, vindu og soltak streiker samtidig. Kommer tilbake igjen etter jeg har kjørt i fem minutt. Veldig irritrende når man skal ut av parkeringsgarasje f. eks. Noen som vet om det er forskjell på rele med bare el vinduer fremme og 4x el vindu? Sett noen forskjell i siste bokstaven på delenummeret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 2, 2009 hadde det samme på min og ja, er et relee husker ikke kalla i farten ,men det sitter under rattet. Trekk ut et og et så finner du det, midt var gått opp i loddingen på et punkt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 2, 2009 Har samme problemet på min, vindu og soltak streiker samtidig. Kommer tilbake igjen etter jeg har kjørt i fem minutt. Veldig irritrende når man skal ut av parkeringsgarasje f. eks. Noen som vet om det er forskjell på rele med bare el vinduer fremme og 4x el vindu? Sett noen forskjell i siste bokstaven på delenummeret. ja, det er kjekt hvis noen vet! jeg har 4x el+takluka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 2, 2009 Jeg har akkurat det samme problemet 4x vindu + takluke! Så her er det tydeligvis en svakhet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 2, 2009 jepp samme her, alle vinduer og soltak, det er et dobbelt rele mener eg, loddet opp alle punktene på min så funket den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 3, 2009 ja, det er kjekt hvis noen vet! jeg har 4x el+takluka. Står kun ett rele i delefilmen til RS2,men det er likt som på de fleste audier (80/90/100) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 3, 2009 Dette har fikset problemet hos noen i allefall Link 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 6, 2009 Problemet er nå fikset, var 2 loddinger på printplaten som rydeligvis ikke ga nok kontakt,(var utrolig vanskelig å se hvilke det var, men en kompis med supermannsyn:p fant de så litt loddetinn så ble det topp og funker nå perfekt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 24, 2010 Samme problem her nå For å komme til under rattet/dash på førersiden, er det bare å dra ned plata? Tørr ikke å ta i før jeg vet det bare er klips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 24, 2010 Samme problem her nåFor å komme til under rattet/dash på førersiden, er det bare å dra ned plata? Tørr ikke å ta i før jeg vet det bare er klips 2 eller 3 skruer underfra som må løsnes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 24, 2010 Når det skjer på min så hjelper det - tro det eller ei- å dunke på selve bryteren på den aktuelle døren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...