#1 Skrevet April 1, 2009 Hei. Ene vaieren på vindusheisen har gått av, høyre foran. Golf 3, 5 dørs. 1994 modell. Møller skulle ha 1400 ett eller anna for delen så tenkte å kjøpe fra Danmark. http://www.hovwdiaudi.dk/product/default.asp?mode=showproduct&id=467044 Er dette riktig? Er en til der men tror den er den som skal være bak. Vil bestille i dag så jeg kanskje har den til påske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2009 Når jeg googler dele nr som står på siden du linka til så får jeg frem høyre foran hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2009 Når jeg googler dele nr som står på siden du linka til så får jeg frem høyre foran hvertfall Takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2009 Har en brukt manuell en om du vil ha det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 2, 2009 Bestilte igår så trenger forhåpentligvis ikke det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...