#1 Skrevet April 1, 2009 Jeg har en dørbryter på Allroaden min som er "død", så jeg må skifte den..Som kanskje mange vet koster disse skjorta om man kjøper dem fra Møller.. Den jeg skal ha er 4B1 837 015 G i følge Møller, men jeg har funnet en som har delenr 4B1 837 015 H i Tyskland..Er ikke den siste bokstaven bare forskjellige "revisjoner" av samme del?? Hadde håpet jeg kunne bruke denne på bilen min, så hadde jeg spart et par tusen.. Kan noen hjelpe meg å oppklare dette i full fart, så jeg får reparert dette snarest mulig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2009 ..Er ikke den siste bokstaven bare forskjellige "revisjoner" av samme del?? Svaret er nei. Du kan ikke utifra bokstaven se om delene går om hverandre eller ikke, disse kan ha helt ulik fysisk utofrmin og elektrisk virkemåte. Men de kan også være helt praktisk identiske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2009 Og det finnes sikkert ingen enkel måte å finne ut dette på..? AKTE er jo ubrukelig til det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...