#1 Skrevet April 1, 2009 (endret) noen som stiller i duell? Kan ikke være mye kranglete den girkassen ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2009 sykt: eek : Han klarte iallefall og gire: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2009 Det der var passe sykt... Han har nok noen timer bak rattet på den der også! Virka ikke som om den veier så mye heller, på måten den slang rundt sånn. Eller det kanskje er teknikken hans? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2009 Det der var passe sykt... Han har nok noen timer bak rattet på den der også! Virka ikke som om den veier så mye heller, på måten den slang rundt sånn. Eller det kanskje er teknikken hans? får vell catherham nedi 450kg såvidt jeg husker:) så vekt er ikke noe problem, har sittet på en superseven med turbomotor, og det var hysterisk:D mvh stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 2, 2009 Han hadde bra kontroll over den da Besteforeldrene mine bor i Caterham i England, og jeg har vært på fabrikken der Bitte bitte små biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...