#1 Skrevet April 1, 2009 : rock : Må bare beklage om det er repost 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 2, 2009 det der er jo sykt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2009 Fytti katta for en maskin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2009 Heilt sykt! Skal tro hvilken maskin som står i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 7, 2009 135hk 900RR motor om jeg ikke husker feil.. 135hk husker jeg, men fra hvor husker jeg ikke.. Er ikke moro å ha kosta på seg en M3 når gressklipper'n til nabon stikker fra på slettene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 7, 2009 Rått: p Var greit heftig og den der a:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 7, 2009 Tror ikke jeg ville oppleve å få noen form for sladd med denne i noe særlig over 50 km/t.. Men.. , absolutt artig da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 7, 2009 Galning som kjører uten beskyttelse: eek : Men råere traktor har jeg ikke sett på lenge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 7, 2009 135hk 900RR motor om jeg ikke husker feil.. 135hk husker jeg, men fra hvor husker jeg ikke.. Er ikke moro å ha kosta på seg en M3 når gressklipper'n til nabon stikker fra på slettene en 135 hp Kawasaki 900 Ninja står det kommentert på youtube 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...