Varsellampe for lite bremsevæske? (S2)

Anbefalte innlegg

Tjohei !

I lunsjen i dag fikk jeg opp denne varsellampa i bilen...

Den blir borte igjen om jeg stopper og starter bilen på nytt..

Bremsene funka fint helt til i sted når jeg var ute og kjørte, da ble pedalen sten hard..

Det er nok bremseveske på bilen..

Er det bomba som har tatt kvelden ?

attachment.php?attachmentid=119531&thumb

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dettta der har eg og hadt på 7A'en min, jævli irriterande..

MEN! fant ut kva det var ;)

Servoen din er på vei til og ta kvelden på den sida som går inn til bremsekraftsforsterkeren, så servoen kan funke fint, men bremsene blir heilt fucka.. Dette kan du sjekke me å dra ut ein sensor som set på sjølve bremse sylinderen på motorsida. Då slutta den og pipe.. Helvetes opplegg det der, men sånn e livet :(

Det KAN og vere ein muligheit for at tetningane i sjølve bremsepumpa er gåen. så her er det greit vist noken har ein servo ein kan låne berre for og prøve, so slepp ein legge ut i øst og vest.. å skifte servoen er jo fort gjort..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dettta der har eg og hadt på 7A'en min, jævli irriterande..

MEN! fant ut kva det var ;)

Servoen din er på vei til og ta kvelden på den sida som går inn til bremsekraftsforsterkeren, så servoen kan funke fint, men bremsene blir heilt fucka.. Dette kan du sjekke me å dra ut ein sensor som set på sjølve bremse sylinderen på motorsida. Då slutta den og pipe.. Helvetes opplegg det der, men sånn e livet :(

Det KAN og vere ein muligheit for at tetningane i sjølve bremsepumpa er gåen. så her er det greit vist noken har ein servo ein kan låne berre for og prøve, so slepp ein legge ut i øst og vest.. å skifte servoen er jo fort gjort..

Takker :)

Skal se på dette etter jobb

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helte på litt mer servo olje jeg, så blei det litt pedal igjen..

Men bestilt pumpe og :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.