#26 Skrevet April 16, 2009 http://www.034motorsport.com/oscthumbwm/w/550/h/539/q/95/f/jpg/fltr/wmi|phpThumb/watermarks/034watermark|C|20|0/hash/a49252ab3a81f3246ee90d47f688d61a/src/images/DensityStrutMount5A.jpg Husker ikke hvilken vei dette skal sitte, men det er jo ikke værre enn å ta av tårlagrene og snu de 180 og se. Er eneste jeg kan komme på som er feil hos deg nå, evt at selve lagrene dine bygger feil slik at demperen kommer for "langt" opp i tårnet hvis du skjønner. På den linken din så ser det ut for at mine står den veien som "stock" lagrene viser.Altså det er opp. Kan det stemme? Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 16, 2009 Mener å huske den farga delen skal nedover, så da ser det vel forsåvidt riktig ut. Men tror jeg uansett ville tatt ned ene fjørbeinet og prøvd å sette det andre veien så får du jo fort bekreftet det... for det er noe galt der i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 16, 2009 Mener å huske den farga delen skal nedover, så da ser det vel forsåvidt riktig ut. Men tror jeg uansett ville tatt ned ene fjørbeinet og prøvd å sette det andre veien så får du jo fort bekreftet det... for det er noe galt der i allefall Skal sjekke dette. Når du sier at den farga delen skal være ned,jeg har blå tårn lager og den blå fargen er opp: klø : Har du ett mob nummer så kan jeg sende deg bildet av det jeg tok med mobilen? mvh Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 16, 2009 Det stemmer at den farga delen skal ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 16, 2009 Det stemmer at den farga delen skal ned Ok, da skal jeg sjekke dette. Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 16, 2009 Har ikke lest hele tråden, så vet ikke om du trenger delebilde lengre, men her er det nå uansett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 16, 2009 Se der ja, spørs om jeg må se på bilen i morgen ble litt i tvil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 17, 2009 Har ikke lest hele tråden, så vet ikke om du trenger delebilde lengre, men her er det nå uansett... Trenger alltids en tegning:) Ser ut som det er slik jeg har gjort det, men skal ta ned beina og sjekke at lagrene står rett vei. Er noe muffens her. Er jo Kw sett på den så det blir jo ikke helt likt. Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 17, 2009 Dersom du har montert styrelagerne feil vei ville mutteren med de to hakkene i (altså den indre lagerskåla) ha ligget over styrelageret, ettersom hullet i undersida i lageret er for lite (ettersom mutteren skal presse mot undersida av lageret, bare på den andre sida). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 17, 2009 Dersom du har montert styrelagerne feil vei ville mutteren med de to hakkene i (altså den indre lagerskåla) ha ligget over styrelageret, ettersom hullet i undersida i lageret er for lite (ettersom mutteren skal presse mot undersida av lageret, bare på den andre sida). Hvis jeg forstår deg rett nå, så skal demperen stange mot den "flate enden" av lageret som da skal peke nedover sant? Lageret har på oppsiden ett større hull som den runde mutteren med 2 hakk i skal nedi?? Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 17, 2009 Nå har jeg sett på bilen, og det var som jeg husket, den flate delen skal opp, og den enden med søkk i skal ned på dempern Men av en eller annen rar grunn så ser den opp ned ut på sprengskissa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 17, 2009 Nå har jeg sett på bilen, og det var som jeg husket, den flate delen skal opp, og den enden med søkk i skal ned på dempern Men av en eller annen rar grunn så ser den opp ned ut på sprengskissa? Hmm, så hvis jeg snur lageret så vil demperen komme lengre opp?? Uansett, må sjekke litt mer rundt dette da det på min er slik at mutteren på toppen er skrudd slik at den går inni lageret, altså motsatt av det du beskriver her. Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...