#1 Skrevet April 2, 2009 hei, noen som hvet hva sikring nr 27, til motorstyring, går til? står 5A sikring i og den ryker med en gang setter sikringen i, sjøl når tenninga er av, funnet ut at bensinpumpa ikke går vertfall, så bilen vil ikkje starte. forslag til ka eg skal prøve? er ein 93 mod s2 coupe aby. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 2, 2009 (endret) 27 går til ECU. Sjekk etter dårlig jording. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 3, 2009 kor då? har feilsøkt litt og funnet ut at sikring ikke ryker hvis eg kobler frå ecu boksen, når den er tilkoblet måler eg ca 1ohm:/ noen som har koblingskjema over motronicen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2009 anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 3, 2009 sjmauto.com s2central.net 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 5, 2009 har funnet ut at pin 18 har kontakt med pin 14,19,24,30 og 48. noen som har peiling på om det er rett eller galt??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 10, 2009 da har eg skiftet motronic'en og nå funker bilen som den skal igjen!! opnet hjernen som ikke funket men kan ikkje sjå noen tekn på feil, trudde den skulle vert svidd eller noe i det minste siden det var kortslutning i den, skal undersøke den mer en gang eg får tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...