#1 Skrevet April 2, 2009 Hvor lang vil dere mekanikere beregne å bruke på å bytte 4 fjører samt endeledd på begge sider foran på en 02 Passat Tdi 4motion? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 3, 2009 Litt vanskelig spm kanskje.. Men jeg syns 4,5t hørtes mye ut for å bytte 4 fjører og to endeledd. (4hjulskontroll er ikke med i disse timene, den kommer i tillegg) Hva syns dere, 4.5t ok eller litt mye? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 3, 2009 Det høres egentlig realistisk ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2009 Det høres egentlig realistisk ut:) Ok Husker bare vi bytte fjører kjapt på en 406 jeg hadde, men de er sikkert endel enklere å bytte fjører på kanskje. Men da er dette sikkert ok ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 3, 2009 På denne må alt av dempere ut før fjærene kan tas av og byttes. Skal gjøre denne jobben selv, og regner med "litt" mer enn 4,5 timer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 3, 2009 Såpass ja, da skal jeg ikke klage 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...