#1 Skrevet April 2, 2009 Hei har en a4 2000 mod 1.8TQ. Fra før av flimrer lysene som et uvær når motoren er i gang. Men i går kveld når jeg kjørte i nedover bakke og slapp gassen så den bare rulla, begynnte den og fuske. Akkurat som om det var kenguru bensin i den, og når jeg ga gass igjen forsvant det. Var akkurat som om man pumpebremsa litt svakt. Kan dette komme av at dynamoen muligens begynner og kvelde? Eller er det et nytt koseprosjekt på gang? Marius 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 3, 2009 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2009 tjoooohoooo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 4, 2009 kan jo begynne med å måle spenninga på dynamoen når den kødder da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 5, 2009 Men spm var...: Kan den få bilen til og oppføre seg sånn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 5, 2009 Du bør ta en gjennomgang på alle el-kontakter under dashbordet og i motorrommet, ta kontaktene fra hverandre, kjør på med elektrorens el. Min erfaring etter 30 år med alt fra mini-computere til oppvaskmaskiner og store prosessanlegg er at over 90% av alle feil er dårlig kontakt i en eller annen kabel- eller skrueforbindelse. Selvsagt kan de feilene være vriene å finne, men da er det viktig å ha riktige tegninger, og det kan du sikkert skaffe deg, men det man ikke kan få kjøpt er 30 års erfaring........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 6, 2009 Joa MEN KAN DET FÅ BILEN TIL OG OPPFØRE SEG SÅNN?? Er det jeg lurer på her: rolleyes Så ikke jeg sitter og jokker med noe så er grunnen egentlig en helt annen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 6, 2009 Høres ut som jordingsfeil.. Og ja det kan fucke opp alt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...