#1 Skrevet April 2, 2009 Hei. Har sentrallås på bilen, men lurer på om bakluka også skal åpne seg (slik at man ikke trenger å bruke nøkkel for å åpne den) ? Det gjør altså ikke min. Hva kan være galt i så fall? Ett spm til; Viren på vippefunksjonen på førerstolen min har røket. Må hele wiren byttes? I så fall, er det en vanskelig jobb? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 2, 2009 Sentrallås skal fungere på bakluka også. Hører du sentrallåspumpa gå lenge etter at du vrir på nøkkelen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2009 Jeg har også de samme problemene på coupeen. Når det gjelder bakluka, så virker det som om det mangler et stag eller noe slikt ved låsen. Har ikke sett så veldig nøye på det egentlig. Skal titte på det i morgen tenkte jeg. Kan jo si ifra hva jegfinner ut av. Når det gjelder førerstol, så regner jeg med at wiren må byttes, men jeg aner ikke hvordan man får av den plata bak på stolen!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 2, 2009 hmm,bytta den baklukelåsen på min coupe for lenge sida,tror det er noe på baksida av låssylinderen der som knekker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 2, 2009 eneste måten jeg får opp bakluka er at jeg må sette i nøkkelen, vri den til høyre og holde den der. så kan jeg trykke inn knappen og den åpner den seg. tungvindt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 4, 2009 Jeg har også de samme problemene på coupeen. Når det gjelder bakluka, så virker det som om det mangler et stag eller noe slikt ved låsen. Har ikke sett så veldig nøye på det egentlig. Skal titte på det i morgen tenkte jeg. Kan jo si ifra hva jegfinner ut av. Når det gjelder førerstol, så regner jeg med at wiren må byttes, men jeg aner ikke hvordan man får av den plata bak på stolen!? Hei. Kom du noen vei med dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 4, 2009 Desverre... Har ikke fått tid... Hvis været tillater det i morgen så skal jeg titte på det! Veit du hvordan man får av den plata bak på stolryggen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 4, 2009 har ikke sett så mye. men jeg mener det er noen skruer helt nede på seteryggen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 4, 2009 Platen på baksiden av stolen (i hvert fall på min med skinn-interiør) er holdt på plass av to "lister" på hver side av platen. Disse ser ut til å ha vært limt en gang mener jeg å huske, men disse må plukkes ut for at platen enkelt skal kunne tas ut. Hva gjelder wire-problematikken så lurer jeg på det samme, da jeg ikke får brukt høyresiden av bilen ved entring av passasjerer. Og med tanke på låsemekanismen på bakluka så påvirker ikke sentrallåsen min bakluken i det hele tatt (tror jeg), da jeg bruker nøkkelen på denne og har aldri tenkt over at kanskje sentrallåsen skulle fungert også der bak! Men lykke til med feilsøket! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...