#1 Skrevet April 2, 2009 Bodø Lokalllag gjentar suksessen fra ifjor og arrangerer Vår-mønstring. Som ifjor har vi oppstart i Bodø ved Shell Mørkved kl. 10:00 Vi stopper på Shell på Fauske, så her er det fullt mulig å hive seg med. Alt etter trafikk så er vi sikkert på Fauske ca. 11:00 Så går ferden videre til Rognan sentrum, og så videre til Storjord og grilling vis noen ønsker at vi skal stoppe andre plasser så bare send meg en pm Dette er en ypperlig mulighet til å ta med familie og venner på en hyggelig utflukt Ta med noe og sitte på. Vis det blir regn tar vi med klubb telt. Vel møtt Mvh Styret, Bodø lokallag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 2, 2009 Hadde det vært lørdag eller søndag hadde jeg kunne komme:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2009 Det er kriminelt tidlig etter 1. Mai-natta... Jeg skal forsøke, må nesten få tak i promilletester til den tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2009 kommer selvfølgelig! var kjempebra ifjord skal bestille SOL... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2009 Her kommer ordebekreftelse på SOL!! Stiller som vanlig opp ved Rema 1000 på Rognan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 14, 2009 Satser på og stille vi også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 16, 2009 Jeg kommer også om jeg ikke må jobbe. Og denne gangen skal jeg ikke bli solbrent, og ikke minst så skal jeg holde meg tørr i tunellene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 16, 2009 vi ønsker nye og gamle medlemer velkommen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 26, 2009 Jeg kommer som vanlig meg kjærring og unger.... ;-))))))) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 26, 2009 oh... klarte jo t.o.m å overtale kjerringa til å være med i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 26, 2009 Har sjekka rasteplassen på nes i går, og nesten all snøen var borte!! Så hvis mildværet fortsetter og solbestillingen blir levert som avtalt blir dette bra: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 27, 2009 sattser på og ta turen jeg og madamen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 28, 2009 hvis ikke bilen blir stående på verksted kommer eg også. en gang må jo vær den første. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 29, 2009 e meldt Stor sol på fredagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 29, 2009 e meldt Stor sol på fredagen høres supert ut: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 29, 2009 Her er værmeldingen for fredag http://www.yr.no/sted/Norge/Nordland/Saltdal/ Det er en stor fellesgrill på rasteplassen så Tor Ness og jeg tar med en pose kull hver. Husk å ta med en campingstol(tar med meg en ekstra stol),var vel begrensa med sitteplasser hvis jeg ikke husker feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 30, 2009 Blir en skikkelig vår vask i dag tror det trengs. Får også håpe vi blir mange;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 1, 2009 Da må jeg få takke for en trivelig griltur: smil : og her er noen bilder fra begivenheten:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 1, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 1, 2009 Kjempetreff og fint vær. var koselig. håper på flere fine treff. gleda meg til sommertreff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 1, 2009 takk for laget! supert vær idag:) det var en fin 1. mai. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 1, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 1, 2009 Takker for en utrolig flott tur og til dere som har bilder og legger ut ;D Hadde desverre ikke noe kamera med så var kjempeflott å komme hjem å se at det er kommet bilder i formuet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 2, 2009 Takk for en trivelig tur med godt vær, humør, bil, vær osv............... Synd det er et helt år igjen til neste vårmønstring: bh : Vi får prøve å få med flere fra indre salten neste år!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 2, 2009 Har lagt ut noen bilder her jeg. http://picasaweb.google.com/didrni/VWAudiClubNorwegenAvdNordlandSin1MaiTur?feat=directlink Desverre skulle man jo ha fått tatt ennå flere bilder, men man får ta til takke med det man har denne gangen. Tusen takk for en trivelig dag i nydelig vær alle sammen. Vi trenger jo ikke vente til neste vårmønstring med å ta en tur igjen. Det er jo bare å komme med forslag om ny tur det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...