Trenger skruhjelp fredag 3. april

Anbefalte innlegg

Jeg holder på med skifte (ombygging) av girkasse på S4en. I denne forbindelsen skulle jeg hatt litt skruhjelp i morgen. Nå har jeg slitt med denne saken hele uken og er virkelig på grensen til å gi opp... Er det noen med middels til GOD peiling på S4 som kan hjelpe meg????????

 

send gjerne sms på 95937801

 

holder på i Åsane...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan gikk det her? fikk du noe hjelp?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nope. Var ikke noe respons på denne. En ting jeg har lært er at dette ikke er en jobb jeg gjør en gang til. De som synes dette er en overkommelig jobb har for lite fritid;)

Jeg var ganske nære å gi opp torsdagen, da var det ikke mye som stemte. Dette var rett og slett en helvetes jobb. En fin miks av feile deler, defekte deler, manglende deler og forskjellige dimensjoner på alt. Brukte en sillion forskjellige bits og piper. Pedalsettet var ikke lett å få til... Men nå er bilen kommet hjem igjen og det er bare litt interiør som skal inn.

 

Det jeg nå trenger hjelp til er å skifte olje på girkasse og diff... Noen som kan???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.