#1 Skrevet April 2, 2009 Noen som kan hjelpe meg litt her?Skal bestille xenon og led lys til a4`en.Men er usikker på hvilke pærer jeg skal ha.Og siden jeg er i Usa og bilen står hjemme i Norge var det litt vanskelig og finne ut av:) Er dette riktig? Nær/fjern lys-H7 Park-w5w Tåkelys-H11 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 3, 2009 Prøver igjen: rolleyes Er det noen som kan gi meg ett svar på dette ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 3, 2009 Noen som kan hjelpe meg litt her?Skal bestille xenon og led lys til a4`en.Men er usikker på hvilke pærer jeg skal ha.Og siden jeg er i Usa og bilen står hjemme i Norge var det litt vanskelig og finne ut av:) Er dette riktig? Nær/fjern lys-H7 Park-w5w Tåkelys-H11 Hallo! Nær/fjern er H7 og tåkelys H11 ja, men park er vel H6w:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2009 Hallo! Nær/fjern er H7 og tåkelys H11 ja, men park er vel H6w:) Takker for hjelpa trodde H6w var på de med orginal xenon jeg,men er ikke noe expert på dette området:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 3, 2009 Takker for hjelpa trodde H6w var på de med orginal xenon jeg,men er ikke noe expert på dette området:) ja det kan stemme:P har xenon på min skjønner du:) Da har du nok w5w 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 3, 2009 ja det kan stemme:P har xenon på min skjønner du:) Da har du nok w5w Ja da satser jeg på det:) takker og bukker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 3, 2009 Ja da satser jeg på det:) takker og bukker Jess! bare koselig å hjelpe;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 3, 2009 Takker for hjelpa trodde H6w var på de med orginal xenon jeg,men er ikke noe expert på dette området:) For at du skal være helt sikker er h6w parkpærer bare på biler med original xenon. Resten av pæretypene har du fått riktige svar på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...