Anbefalte innlegg

Pelle politibil skal bli elbil, forteller Avisa Nordland i avisen 1.april, og i web.avisen dagen etter. Mao ingen aprilspøk.

Prosjekttråden finner du HER

"I løpet av 45 dager skal tre jenter bygge om Pelle Politibil fra å gå på superbensin til å komme seg fram med elektrisitet", forteller avisen. Det er jo flott.

Så får boblefolket heller tåle at avisen og jentene begikk en aldri så liten kardinalfeil da de skulle plasseres under motorpanseret til fotografering... :)

jenter og boblemotor.jpg

elpelle.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jævla drittunger altså(ikke vondt ment) :P har gått med denne tanken i hodet siden jeg begynte på Think :P hehe men har trua på dette her :)

mk2 og mk3 har jo vært konvertert før så ;)

MEEEEEN

"Vips - så var fossilmotoren ute Etter dette fjernes bensintanken og eksosanlegget."

noen burde virkelig gjøre bedre research når dem skriver om en bil som har vært en så stor del av bilhistorien som vi kjenner den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne de ikke heller ha "reddet" en annen gammel boble og lakket den lik: bh : i stedet for å ødelegge Pelle: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne de ikke heller ha "reddet" en annen gammel boble og lakket den lik: bh : i stedet for å ødelegge Pelle: rolleyes

– Til vanlig er jeg veldig striks på kopier, men dette er så godt et tiltak at jeg ikke hadde noen problemer med å si ja, sier Magnussen som ikke ser bort ifra at originalen som står på politihuset i Bodø også en dag kan bli elektrisk.

Ingen fare ser det ut til..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker at Pelle ble stoppa og avskilta i Vennesla(?) for å ligne for mye på en politibil. La ut en tråd om det den gangen det skjedde. Hadde Pelle vært elektrisk da hadde det vel vært greit, elbilereiere kan jo gjøre hva f... de vil i dette landet her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.