Anbefalte innlegg

Hei, har lagt merke til at det finnes forskjellige høyder på Passat 3bg 4-motion. Min er fks. ganske høy, mens andre like biler (4x4) er lågere. Så jeg lurer da på hva som er forskjellen ? Fjærene osv ?

Tenker på å senke bilen og hva er da rett når et senkesett oppgis til 40 mm fks. Når det finnes (2 utgaver)? orginalt med forskjellige høyder ? Min er 10-12 cm i mellom dekk og skjerm ? så jeg må jo ned 8 cm. Når di fleste settene er 30-50mm. ?

PH

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så vidt jeg vet er det 3 varianter av fjæringer originalt på 3bg.

Førhøyet understell, standard og sport. Sistnevnte er 20mm lavere enn standard fjærer.

Oppgitte mm for senking vil da gjelde for biler med standard fjærer. Dvs at hvis din passat har forhøyet understell vil den bli mere senket enn oppgitt av fjærprodusent.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye høyere er den høyeste utgaven ?

Hvor høy er en normal passat ( 4x4 ) fra dekk til hjulbue?

Så da er det rett og slett fjærene og demperene som er lengre? Ikke noe med opphenget.

Takker :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme problem som deg:o) KJEMPE åpning mellom dekk og skjerm. Kjøpte 40mm senking og hittil har jeg byttet bunnpanne på motoren en gang, bunnpanna på girkassa en gang og er på 2. settet med skliplater... så den er blitt ganske lav... Nå går skjermen i kant med dekket bak og litt unde foran.

Georg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi, ja så lav skal ikke jeg ha den :)

Ble den altså så lav etter 40 mm senk : klø :

Så da vil det jo si at jeg må skaffe meg 20-30mm ca da : rock :

Takker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.