Anbefalte innlegg

Hei

Har en Passat 2002 2BG 2.0. Registrert at jeg mister kjøleveske og i dag har jeg sett nærmere på det. Olja er OK. Funnet ut at det drypper under bilen. Ved å fjerne deksel for tåkelys på høyre side foran kan jeg tydelig se kjøleveske.

Fjernet så deksel under motor og ser at det kommer fra der jeg har ringet rundt på bilde3 (her ligger jeg under bilen og tar bilde).

Mistenker radiator....??

1.JPG

2.JPG

3.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

radiator, eller vannpumpe kanskje, sitter den i dette området slik at det kan lekke ned dit? Er ikke noen kjøleslanger som går over der da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hatt problemet et års tid... men har blitt verre i det siste. Fikk byttet vannpumpe og registerreim for ca 3 mnd siden, så det er nok ikke det. Er så fryktelig vanskelig å komme til her synes jeg, men kan jo være en slange, eller radiatoren..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

drypp, drypp, drypp....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo sjekke frostventilen at den ikke har slått ut. tviler litt på det da, men d skader ikke om du sjekker den. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay.... Hvor finner jeg den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror hann mener frost plugg: i såfall er dette noen alufargede(somregel) runde propper som står slått inn i motor blokka og som skall komme ut om kjøle veska har frøset.

Men om en slik kommer ut vill jeg tro det vill fosse kjøle veske ut. hmm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, OK. Hvis den sitter i selve motoren, er det nok ikke den. Jeg ser det drypper under radiatoren på en måte. I høyre hjørne på bilen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.