#1 Skrevet April 3, 2009 Er det noen som vet hvilken versjon av S-Tronic som sitter i den nye modellen av S3 ? Har lest meg frem til at det skal være 7-trinns versjonen, og så vidt jeg har skjønt finnes den i 2 varianter, en som klarer opp til 250nm og en som klarer opp til 550nm. Jeg vil jo da tro det er sistnevnte som sitter i S3, men det er vel mulig det finnes andre varianter. Vurderer S3, så det hadde vært greit å ha specsa på bordet før man bestemmer seg og svir av en mengde penger og sponser klær, sminke og gorumetmat på Kristin Halvorsen og Jens Stoltenberg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 3, 2009 Såvidt jeg har lest meg til, i full fart, så er det en type som klarer opp til 350 nm, som sitter i S3, og en som klarer opp til 550 nm. Den siste sitter i nye A4, A5, A6, A8 og Q5 blant annet. Vet ikke om dette er helt fasit, men det jeg fant ut av å søke litt på nettet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 3, 2009 Det høres jo litt snodig ut i tilfelle, at de legger seg helt på grensa til det motoren leverer av moment orginalt. I så tilfelle frister nok manuell mer ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 4, 2009 ingen tverrstillt s-tronic som tåler mere enn 350nm orginalt nei:) som sagt over så sitter de i bilene som har langsgående motor:) svinghjulet som ryker først somregel over 350nm.. uansett manuell eller s-tronic/dsg. Og Ja s3 har 6 trinns som tåler 350nm. vag lager deler som holder til det de leverer:) hvorfor koste på mere til folk som vil trimme.. vag tjener jo ikke no på det. ganske lett regnestykke egentli fra dems synsvinkel. Men ja kjipt at de ikke overdimensjonerer mere! men overdimensjonering betyr penger... og da vil også ut prisen på bilen bli dyrere og markedet også dertil mindre når de skal selge en ny bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...