#1 Skrevet April 3, 2009 Har en S2 ABY som nykker en god del under pådrag, fra 3000 rpm og oppover (omtrent når turbo setter inn) Den lader også dårlig, rundt 1 bar. Er MTM303-chip på den. Fant 0 feil med Vag-com, og LMM er eliminert som problem (testet to andre fungerende LMM-er) Kan heller ikke finne noen lekkasjer. Når motoren er kald og jeg ikke skal gi for mye gass, så fungerer den helt fint. Dvs den lader fremdeles dårlig, men det er ingen nykking. Under normal kjøring så fungerer den fint. Men med varm motor og pedalen litt for nærmt golvet så går det i rykk og napp. Når jeg passerer 5500-6000 rpm så forsvinner det. Regner med det kan være mye rart, men er det noen som "vet" eller har noen gode tips til hvor jeg begynner å lete så hadde det vært fint. Restskatt og S2 er ikke noen god kombinasjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2009 Jeg bytta plugger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2009 Det kan vel være verdt et forsøk. Men burde den ikke lade 1,3+ selv med dårlige plugger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2009 Jeg slet med morkne pluggledninger...kan være et tips, men aner ikke om du ville hatt disse symtomene da, men min hadde også sine gode øyeblikk hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2009 har du trykktesta eller? sjekk slangen som går inn på innsuget ditt nøye, ta den av og bøy den i alle retninger og sjekk at den ikkje er revna. typisk feil, har bytta 2 på min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 27, 2009 Da er bilen i orden. Dårlig toppdekselpakning, og det samlet seg derfor litt olje rundt den ene tennpluggen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...