Valdrestreff 1 mai, noen som skal fra Bergen/Hordaland?

Anbefalte innlegg

Hallo

Lurer på om det er noen som skal nedover fra Bergensområdet til valdrestreffet? Meg og Erik Olsen tenkte oss ned en tur, enten i rallyen eller mk4'n hans og om det er flere som har tenkt seg nedover kan vi jo ta en felles cruising. Såg treffet begynte kl 10:00 og det er jo 34mil ned der, så vi må jo starte på eit litt umenneskeligt tidspunkt på en fridag. Hva er blitt gjort tidligere år for de som har vært der før?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne vært morro med en tur. Så lenge det er bare veier, for jeg gidder ikke legge om igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne turen er noe jeg også har tenkt på. Mener de har startet fra Åsane kl 0700 tidligere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne turen er noe jeg også har tenkt på. Mener de har startet fra Åsane kl 0700 tidligere.

 

I følge gulesider tar det 4 timer og 45 min på den 34 mil lange veien, men vi vet jo alle at det er sjelden den tidsberegningen stemmer for oss på slike turer, men vil tro kanskje vi bør kjøre litt før syv, kanskje rundt 06:00- 06:30. Men TThomaz og co f.eks, når pleide de å kjøre?

Espen, ingen campingvogn på meg denne turen, den tiden er vi ferdig med. : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører vi sammen tar du deg av navigeringen, det er jeg ferdig med :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge me ikkje bruka navigasjon så skal me finna fram;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører vi sammen tar du deg av navigeringen, det er jeg ferdig med :D

 

Stemmer, ble jo litt av en rundtur/omvei sist vi var på tur.

 

Så lenge me ikkje bruka navigasjon så skal me finna fram;)

 

Navigasjon hører hjemme i store byer, efart det eit par ganger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig eg hiver meg på en tur også enten med S6'n eller som passasjer, må se ting litt an. Tror til og med Tommy skal finne fram uten Navigasjon. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker ca 4,5 til 5 timer om du holder fartsgrensa fra Bergen til Leira. Jeg er med men drar vel fra Bergen torsdag etter jobb regner jeg med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er noen fra indre Sogn som skal kan vi jo møtes uttafor Lærdalstunnelen og kjøre samen derfra..

 

Det er vel bortimot umulig å kjøre seg bort om man bare finner E16 og holder seg på den? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer enda om eg skal ta turen til valdres. Anbefaler ivertfall Filefjell....

Espen: Har våre med å navigert en omtur til Våler en gang med deg og Kenneth......he he

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer enda om eg skal ta turen til valdres. Anbefaler ivertfall Filefjell....

Espen: Har våre med å navigert en omtur til Våler en gang med deg og Kenneth......he he

 

: haha : Du er visst kjent for disse "snarveiene" dine Espen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er noen fra indre Sogn som skal kan vi jo møtes uttafor Lærdalstunnelen og kjøre samen derfra..

 

Det er vel bortimot umulig å kjøre seg bort om man bare finner E16 og holder seg på den? :P

 

De fleste frå Bergen kjører vel om Lærdalstunellen rekner eg med....viss ikkje det e nåke som har gått meg hus forbi her ute på havet:)

 

: haha : Du er visst kjent for disse "snarveiene" dine Espen..

 

Blir da Rallye eller 4rar??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir da Rallye eller 4rar??

 

Må teste litt meir før eg begir meg utpå langtur, men me satse på rallyen, så tar vi 4ern om alt går til helvette. For øyeblikket bruker den 1,2-1,8 liter på mile, så eg må ta meg ei økt å sjekke litt følere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha : Du er visst kjent for disse "snarveiene" dine Espen..

 

He he, man får jo sett mange nye steder om ikke annet :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he, man får jo sett mange nye steder om ikke annet :D

 

Så sant så sant...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja turen var fin den.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra at dere tar turen i år også! : rock ::)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan ligger vi ann nå med folk, meg og Erik stiller mest sannsynlig med rallyen, fått den ned i akseptable 0.80-0.85 liter på mila så det må en leve med. Om det er flere som er med kan vi jo kanskje møtes i vågsbotn, på den biltilsynplassen like ved rundkjøring.

Oppmøte 06:45 og avreise 07:00, eller noen innvendinger at det blir for sent?

 

Hvem er med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere får ha god tur! :) Blir maling og oppussing på meg hele helgen. Regner med det kommer bilder. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forseint med 06.45?? Tror du er galen jeg. Normale mennesker sover jo til 11, gjør de ikke? :D

 

Nei, seriøst, jeg skal tygge litt på om jeg reiser eller ikke i løpet av dagen. Har så fint driv i garagen med Golfen om dagen at jeg har litt lyst til å ri av bølgen når den først er her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jo vore gøy om me var fleire biler, folk kan jo henga seg på underveis om nåken bur på veien:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke tur på meg i år gitt, kommer gravemaskin til meg i morgen:\

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke tur på meg i år gitt, kommer gravemaskin til meg i morgen:\

 

Feil tråd eller ? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg reiser nok over en tur.

reiser fra voss en gang i morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.