Ombygging til linselykter c4

Anbefalte innlegg

Hei, har nettopp satt inn linselykter i min 100 c4, men så er kontakten på lykta på den andre siden iforhold til på de andre lyktene, så ledningen med kontakten blir litt for kort.

lurte på om det går greit og skøte denne ledningen med tanke på senere eukontroll?

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, har nettopp satt inn linselykter i min 100 c4, men så er kontakten på lykta på den andre siden iforhold til på de andre lyktene, så ledningen med kontakten blir litt for kort.

lurte på om det går greit og skøte denne ledningen med tanke på senere eukontroll?

Mvh

Når jeg skiftet til linselykter på min Audi 100 så rakk ledningene akkurat over til kontaktene på linselyktene. Prøv å dra de litt ut, men vær forsiktig. Du kan også sjekke om de er hektet fast noen plass slik at du får de litt lengre ut.

Ledningen fra tåkelyset skal også nå opp i tåkelyset i linselyktene.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mvh

Jeg skjøtet mine i alle fall. Flere sier de ikke har trengt å skjøte dem, men mine var litt for kort uansett hvor mye jeg dro i dem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen problem med eu-kontroll pga dette.

Bare ha skikkelige skjøter, så går det fint.

Mine ledninger var forøvrig akkurat lange nok, når jeg fjernet ett klips og dro litt i dem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.