Hærverk på bilen i natt... Nå med bilder

Anbefalte innlegg

Jaja, etter å hatt ny bil i 3 uker skjer det. Et fint fyllestunt der 8 biler blir ripet opp med nøkkel. Jeg våkna av at noen var utenfor og tok vedkommende på fersk gjerning ved bil nummer 8...

 

Spørsmålet er da som følger, hvordan blir dette med tanke på bonus og utlegg for min del med tanke på lakkeringen som må gjennomføres?

 

Vedkommende ble satt i arresten og innrømt forholdet. En 20 år gammel jente. Sikkert fyllesyk i dag hun...: pisk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går vel ikke noe av bonus når det gjelder hærverk og dere har fått tak i jyplingen som har gjort det. Blir vel utlagt krav fra forsikringselskap mot henne

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir vel sendt ut krav til vedkommende ifra forsikringsselskapet ditt for reparasjoner av bilen din etter att de har lagt ut for skadene på bilen din vil jeg regne med, så du taper ikke noe bonus på dette da dere har tatt "den skyldige". hun var sikkert ikke alene om det, så spørs om hu ikke deler de regningene på "alle" som var med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer på hva hu hadde å si til sitt forsvar, hvorfor hu gjorde det... Hater sånne folk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, etter å hatt ny bil i 3 uker skjer det. Et fint fyllestunt der 8 biler blir ripet opp med nøkkel. Jeg våkna av at noen var utenfor og tok vedkommende på fersk gjerning ved bil nummer 8...

 

Spørsmålet er da som følger, hvordan blir dette med tanke på bonus og utlegg for min del med tanke på lakkeringen som må gjennomføres?

 

Vedkommende ble satt i arresten og innrømt forholdet. En 20 år gammel jente. Sikkert fyllesyk i dag hun...: pisk :

 

Selvgjort er vellgjort! Så ufattelig barnslig gjort at jeg håper hun får betale på det der en stund framover..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var akkurat nede å anmeldte forholdet nå sammen med 5 av de andre. Hun har tilstått alt ifølge politiet. Det var visst en "spøk" hun bare kom i farta. Skulle hatt nakkeskudd! :angrygun:

 

Hun har skrevet HORE på tre av bilene.... Bra hun ikke skrev KUNDE i samme slengen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjedelig sak, men flaks at dette ble oppdaget mens de fortsatt var der. DET skjer ikke ofte....

 

 

Christian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hater sånne folk!! Bra du tok ho på fersken, så får ho gjøre opp for seg : rock :

Kanskje det skremmer andre fra å gjøre slikt når de leser om andre som blir tatt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hater sånne folk!! Bra du tok ho på fersken, så får ho gjøre opp for seg : rock :

Kanskje det skremmer andre fra å gjøre slikt når de leser om andre som blir tatt...

 

Vi får håpe det, men når jeg har hatt bilen i 3 uker så svir dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finn det beste, (og dyreste?) verkstedet om du får lov av forsikringsselskapet.

Så svir det EKSTRA godt for hun som har gjort det! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir Møller, og alle vet at de er dyre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

La meg bare få si: Kondolerer 3 uker gammel bil også kommer ei litta tøs på 20

og føkker opp!

 

Hadde dope hu ned og gitt a en omgang... !

 

: rolleyes Tuller...

 

Kondolerer igjen.. håper det ordner seg:)

Fin bil forresten;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er jo det slik i kristiansund da. En by som er ganske som "bortskjemte" på idioter desverre.

 

Bodde selv i nansens gata tidligere (ved kiwi sentrum) Der var det helt villt til tider. HAdde en svær planke stående nede i oppgangen klar. Hadde en del skader på bilen oppigjennom, men fikk aldri tatt de som sto bak pga. manglende vilje hos det lokale politi faktisk.

 

Skal du da dekke en slik herverk skade med kaskoen din så er det egenandel + 40 % bonustap i allefall..... Du er jo ganske heldig og har gjerningspersonen, så da løser det jo seg uten problem.

 

Nå i ettertid er jeg ganske glad at det aldri ble noen konfrontasjoner mellom meg som sint bileier og slike hærværk tøffinger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.