HASTE HJELP! startproblemer med golf v tdi

Anbefalte innlegg

eg har eit lite problem. golfen vil ikkje starte ved egen hjelp.

for ca 2mnd sida så bytta eg batteri og alt var ok, men no i veka så var det plutselig tomt.: eek :

fekk start på den igjen med startkabler. men igår var det tom igjen. fram med startkabler igjen, tok ein kjøretur 40min. pause på 2,5timer og bilen starta. da tenkte eg at alt var ok.

men idag var det tomt igjen, fram med startkablane IGJEN. tok ein ny kjøretur. var rett innom ein butikk i 10min og skulle til å kjøra. TOMT IGJEN: bh : fekk hjelp av ein kar med å få start og ein ny kjøretur vart tatt. bilen har gått no i ett i over 2 timer og når eg kom heim så stoppa eg bilen og prøvde å start på nytt, men nei!!!!: bh :: bh :

kva kan være gale??

når bilen går så måler eg 14v på dynamo og batteri.

er batteriet defekt?? eg har ikkje prøvd å lade det men rekner med at batteriet skulle ha blitt ladet opp under kjøring.

hadde dynamo/laderele vert defekt så hadde vel ladelampa lyst, og bilen hadde ikkje kommt seg så langt.

den kula som viser om batteriet er ok/defekt viser seg ikkje. det er svart, som betyr recharge ifølge batteriet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan tyde på at batteriet ditt ikka tar til seg strøm, så ville tatt en belastningstest eller bare skifta det ut. Dynamo er iorden siden du har 14V når den går.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har no batteriet til lading. den har stått no i 3 timer og tar seg ikkje til lading. måler 10v på den heile tida.

det er vel reklamasjon/garanti på batteriet. kjøpte det i februar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det kan du bare bytte hvis du kjøpte det i februar i år..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.