#1 Skrevet April 4, 2009 Hei, kjøpte meg ny Bruksbil for et parr dager siden, Bilen er en golf gt syncro, 89 modell, og har funket uten problemer de dagene jeg har hatt den, men så til problemet.. Igår når jeg parkerte bilen funket revers osv. problemfritt (siste jeg gjorde var og rygge den på plass) Men imorrest når jeg skulle ta bilen ut og kjøre, sleit jeg veldig med og få den i revers, får liksom såvitt "presset ned" girspaken for og få den i Revers, tengte litt på at det kansje kunne være dårlig olje eller noe på kassa? Det var endel kaldere imorrest, en det har vært de andre dagene,( Minus grader idag..) Håper på raskt svar, og takker på forhånd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2009 (endret) Hei du! Dette høres ut som en bil som er moden for et Golf 2 repkit. Ingen stor sak, er en påkost på rundt 200kr og gjør stor forskjell på disse girspakene. edit: se i denne posten. http://forum.vwaudi-club.no/showpost.php?p=1546159&postcount=12 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2009 Hmm, prøvde og ha bilen i oppvarmet garasje en periode, og da forsvant problemet helt? Kassa funker kjempe fint utenom dette, tror du fortsatt jeg trenger rep sett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 4, 2009 Vanskelig for meg å si. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...