#1 Skrevet April 4, 2009 Sliter med at xenonlampene lyser veldig høyt. Kan dette komme pga. coilover? Noen måte man kan justere ned lampene med tanke på at det er automatisk høydejustering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2009 Dette må justeres med diagnoseapparat ved å rekalibrere høydesensorene. Og ja, det er naturlig at de stiller seg høyt, siden sensorene registrerer at bilen er lavere enn originalt. Du må altså få registrert nåværende høyde som referanse/normalhøyde. Tror jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2009 Stemmer som Brage sier. Sette de i serviceposisjon og deretter justere manuelt mot lysjusteringsapparat for så å lagre dette som grunninstilling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 4, 2009 Møller fikset det for meg uten å ta betalt, så dukan sikkert prøve å stikke en tur innom en forhandler. jeg sa bare at lysene mine lyste feil og de justerte uten noen spørsmål. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...