#1 Skrevet April 4, 2009 Heisann. Jeg har lyst på 1 eller 2 ekstra kurser som blir styrt av tenningen i min Touran. Bla. skal de brukes til gpslader osv. Tanken er vel bare å koble innpå en sigarett tenner til som kan ligge skjult og blir styrt av tenningen. Så kan jeg legge inn en forgrener og koble innpå ladere osv der. Men hvor skal man hente strøm ifra? Vil helst ikke legge opp for mye jalla koblinger ogs løsninger. Den tiden er over. Noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2009 dette er ganskje enkelt. ta ein 2,5mm2 ledning fra pluss pol til feks sikringsboksen. la denne bli styrt av eit rele som går på tenningsbryteren. så gå fra ut fra releet til strøm forbruker evt sigarett tenner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2009 Så det er ingen annen måte og gjøre det på? Regnet vel egentlig at det måtte bli noe sånt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 4, 2009 det er vel den beste måten vel. eller så må du til med strømtyver og slik, og det er ikkje bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...