ANN Starter ikke etter chipping. 034.

Anbefalte innlegg

Har akkurat fått montert 034 chipper og mapsensor og RS2 dyser...Men, Motor starter ikke. Virker som den ikke får tenning. Noen som vet hva det kan være? .

Kjørte jo bilen inn i garasjen igår før jeg bytta deler. Hmm

Vag.com får ikke opp noen spesielle koder på motor. Nye chipper kommer opp der, og speed sensor som vanlig når motor ikke går.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen forslag?

Hmhmhm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

innebærer det lodding osv ved montering av disse chipene? ikke skjedd noe feil ved montering kanskje?

Sjekket at det kommer bensin fram til filteret (at pumpen går) ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det oser bensin, så jeg regner med det kommer fuel. Nesten konkludert med at det ikke er tenning.

Men nå fant jeg akkurat ut på forumet at det visstnok ikke går an å chippe biler med GUL lapp på ECUen.??? Jeg mener jeg har GUL lapp på min. er 92mod.

Flere som kan bekrefte at dette stemmer? Isåfall er jeg ute etter en ECU uten gul lapp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er sikkert ikke så ubevisst, men det kan jo hende at du har satt chip gal vei el boost og fuel om en annen? Eller som jeg også erindrer å hørt noe om: de med gul lapp ikke kan chippes!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chippene er montert av profesjonelle, så alt i orden der. Navnet på chipene kommer også opp på vagcom, så alt virker jo tilsynelatende iorden...bare at bilen ikke starter.

Leste en tråd her om en annen som hadde chippa en gul ecu, det funka dårlig. Men når han bytta ecu ble alt i orden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.