#1 Skrevet April 4, 2009 Skulle skifte et rele . I den forb. sjekket jeg flere sikringer og releer,uten og koble fra batt.Nå går ikke bilen i det hele tatt .(går i 40 km/t)Sikkert gått i en eller annen nødmodus....må jeg til møller for å fikse?Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2009 Prøv å koble av batteriet en god stund. Kan hende det ordner seg selv da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2009 Prøv å koble av batteriet en god stund.Kan hende det ordner seg selv da. Takker for tipset:),har koblet av batt. i ca 1 time,men er akkurat det samme.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 4, 2009 Spørrs om du ikke må få lest av eventuelle feilkoder da + slettet de. Sikkert noen i lokallaget dit som kan hjelpe deg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 4, 2009 Spørrs om du ikke må få lest av eventuelle feilkoder da + slettet de.Sikkert noen i lokallaget dit som kan hjelpe deg:) Er vel det jeg må gjøre... Det begynte med div .feilkoder..står igjen med 00550-indspr. tidspunkt-,så har fått opp abs,eps og heve senkelyset med jevne mellomrom,det rare er nå at ingen lys kommer på . Har også tatt av kontakten på dieselpumpen,og etter det ble det en voldsom risting/hopping på mellom 1000 og 2000 omdr. Men altså etter fikling med div. releer og sikringer,går bilen i 40 km/t... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 4, 2009 Ka for rele` skifta du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 4, 2009 Ka for rele` skifta du? releet til pumpen som ligger i tanken,releet står på plass 6 under rattet..men hadde jo ute flere releer og sikringer...både fra de under rattet og de som ligger i boksen i motor rommet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 4, 2009 Sikker på at releene sitter på riktig plass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 4, 2009 Sikker på at releene sitter på riktig plass? Nok så sikker på det,hadde vel bare ute ett rele om gangen.Jeg lurer på om det kan ha skjedd noe siden jeg ikke koblet fra batteriet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...