#1 Skrevet April 4, 2009 jeg trenger å vite hvordan jeg demonterer bakpanelet på mine s-line seter (skal trekke opp ledninger til skjerm i nakkestøtten) vist ingen vet en bedre måte og få de igjennom på? får igjennom en halvstiv stang, men greier ikke å dra ledningen tilbake for den er noen mm tykkere enn stangen jeg drar den opp med (nei de overlapper ikke hverandre, teipet dem sammen etterhverandre) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2009 Fant du ut noe her? Skulle hatt av bakpanelet på førersetet i min. En festet knakk på tur over Hemsedal, jævla møkka veiene her i landet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2009 Montere skjermer i nakkestøtter på S-line stoler. Hmm, ta noen bilder og legg de ut hvis du finner ut av det. Har tenkt på dette selv, men gav opp fordi jeg ikke fikk av nakkestøttene (hrmf). Venter i spenning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...