#1 Skrevet April 4, 2009 Som topicen sier ønsker jeg diverse småtterier til Golfen min, Det jeg kommer på i farta er: Baklykter (helst sorte/røde) Frontlykter (klarglass) gjerne også til "extralysene" Eksos/effektanlegg/stuss til bilen (1,8 Innsprøytning) Og diverse karosserideler (hvis fargen er samme) er blå av farge, ikke veldig mørk^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2009 Kansje du klarer å overtale meg til å bytte lykter med deg? Klarglass med kryss. Nylig justert på verksted (bil med noe senk) Har også litt div deler til golf2 liggende. PanserBH Eldgamle fjørbein og fjærer Krok Sorte blinklys Gammeltype fanger bak (kansje kastet) momo ratt og nav til golf2 (alle årstall) Gule momo belteputer (til gibortpris) Orginalfelger med ballongdekk i orginaldim Grill for dobbeltlykter inkl lykter i midten. Diverse foringer fra biltema Førerstol i grått Sikkert mye annet rusk Mekonomen skaffa meg Simons 2 1/2" hele veien for 1800kroner inkl frakt (500kr ekstra for dobbel stuss) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2009 Som topicen sier ønsker jeg diverse småtterier til Golfen min, Det jeg kommer på i farta er:Baklykter (helst sorte/røde) Frontlykter (klarglass) gjerne også til "extralysene" Eksos/effektanlegg/stuss til bilen (1,8 Innsprøytning) Og diverse karosserideler (hvis fargen er samme) er blå av farge, ikke veldig mørk^^ Send meg en PM, har mye av dette på lager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...