Anbefalte innlegg

Noen som vet om innsuget på 1.6 91mod og 1.8 90mod er like i festepunktene på blokka. har fått 50/50 med ja og nei svar. Noen som kan bekrefte dette sikkert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja de er like med mindre 90modellen er 16v.. er begge 8v så går det overens

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kva motor er det snakk om. 16v er like men på 8v har man vertfall to forskjellige viss det er forgasser. ein har vannkjøling og 1 har ikkje. og så har man g60 innsug.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begge er 8v så da blir det motorbytte i mårra. Takk for svaret Rune

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står og glor på begge innsugene som sitter på motorene og kan ikke se at det er noe forskjeller på de. Begge har samme inntak for vannkjøling så skulle tro at det er likt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jupp.. riktig som Kim sier.. er fakisk noen med og uten vannkjøling.. men fort å sjekke..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er det likt. eg hadde ein golf som eg tok toppen fra og satte over på ein jetta. da såg eg at innsuga var forskjellige. da hadde golfen forgasser og jettaen monotronic forgasser. så eg måtte bytte om innsuget. da den eine hadde eit vannuttak på førarsida av innsuget

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg driver med et prosjekt og skal bruke weber og det ene innsuget er sprekt pga tidligere eier har kjørt uten kjøleveske kun rent vann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.