Anbefalte innlegg

hei, siste dagene er det blitt umuligt å få over 1 bar ladetrykk på rs2 turboen.har lagt på 1.5 bar normalt.

visst det er lekasje i trykksystemet så ville vel LMM tullet seg,så kan vel utelukke lekasje,wastegaten er tett,er litt usikker på kor mye membranen har og si?:confused: bleedventilen ser ut til å fungere,når jeg skrur den på 0 så går den i grunntrykk,som er 0,6 bar,(litt rart pga nymontert 1,9 bars WG fjør)skulle jo gitt 0.9 i grunntrykk da? kan det være pluggene som er grunnen,har nye bosch orginalplugger men hadde problemer med LMM forrige uke og tror pluggene ble godt sotet ned,Noen ideer om ka dette kan være?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.