#1 Skrevet April 4, 2009 hei, siste dagene er det blitt umuligt å få over 1 bar ladetrykk på rs2 turboen.har lagt på 1.5 bar normalt. visst det er lekasje i trykksystemet så ville vel LMM tullet seg,så kan vel utelukke lekasje,wastegaten er tett,er litt usikker på kor mye membranen har og si? bleedventilen ser ut til å fungere,når jeg skrur den på 0 så går den i grunntrykk,som er 0,6 bar,(litt rart pga nymontert 1,9 bars WG fjør)skulle jo gitt 0.9 i grunntrykk da? kan det være pluggene som er grunnen,har nye bosch orginalplugger men hadde problemer med LMM forrige uke og tror pluggene ble godt sotet ned,Noen ideer om ka dette kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2009 opp!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...