Bytte av girkule/side jeg kan finne dette på :)

Anbefalte innlegg

Hallo allesammen.

Fikk billappen i februar, og har vært interresert i audi siden jeg var mindre, tøffe biler. Jeg fikk hendene mine på en Audi A3 2000 Modell rett før jeg fikk lappen, har fått den nå og den går som ei kule. Har begynt og interresert meg mer for bilmekking nå.

Tenker og bytte en del og prøve og få stylet litt på bilen min men for og være helt ærlig kan jeg egentlig ingenting om dette.

Til og begynne med tenkte jeg at jeg skulle få satt på ei ny girkule.

Jeg har prøvd og bare skru/dra den av, men fikk ikke dette til. Dro derfor opp dette skinntrekket, fiklet meg frem til en klemme som hold girknoppen på, men da jeg fikk denne av kom også hele skinntrekket med. Girkulen jeg hadde kjøpt på lokal forhandler (Auto Parts), fikk jeg heller ikke til å passe, den var for liten.

Spørsmålet mitt er da, om noen kan forklare meg hvordan jeg skal få byttet denne girkulen og om dere kanskje har en side jeg kan få sett på forskjellige girkuler som passer til min audi.

Svar blir satt stort pris på :D

Etter hvert vil jeg også lære meg mer og skru, og lurer på om dere har noen tips på hva som er den beste måten og lære dette på. Har ikke mulighet til å gå skrulinja, fordi har ikke tenkt å bli mekaniker som yrke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk Takk : ) var en del tøffe kuler der ja, skal se litt over : )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk Takk : ) var en del tøffe kuler der ja, skal se litt over : )

No problemo:) Kjøpte selv en av de Indy-cator kulene derifra..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller kikk i tråden min, "Dark Vader", hadde samme bil som deg og jeg kjøpte en OEM S-Line girspak hos Møller...ikke så flashy men funket for det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.