Toyo PROXES T1-R vs. Dunlop SP SPORT 9090

Anbefalte innlegg

Noen her som har prøvd disse dekkene? Er ute etter dekk som sitter på veien, støyer lite og lite sporing. Har kommet fremm til att valget står mellom en av disse. Men hvem? Heller kansje mest mot Toyo dekkene;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har prøvd begge deler, og er ikke mye i tvil om at jeg hadde valgt Toyo om jeg skulle ha kjøpt et slikt dekk igjen i dag..

Minuset med Toyo-dekket er at det slites fort hvis man kjører litt aktivt..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også kjørt på begge, jeg synes Toyo dekkene støya lite men ble fort utslitt.

Jeg personlig hadde nok valgt Dunlop dekkene igjen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har hatt dunlop dekkene og finner velig lite negativt med de:) helt rå på våt vei

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vurdert dunlop sportmaxx?... etterfølgern til sp9000 og sp9090. har de på golfen nå og er de beste dekkene jeg har hatt.. veldig lite støy og sporing. supert grep på alt føre, veldig god tilbakemelding fra underlag gjennom dekkene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også kjørt på begge, jeg synes Toyo dekkene støya lite men ble fort utslitt.

Jeg personlig hadde nok valgt Dunlop dekkene igjen :)

Når vi prater om fort utslitt, er det da under litt "agresiv" kjøring eller under helt vanlig til og fra jobben kjøring? Tanken er jo og kjøpe dekk som hvertfall holder litt mer en en sesong hvertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vurdert dunlop sportmaxx?... etterfølgern til sp9000 og sp9090. har de på golfen nå og er de beste dekkene jeg har hatt.. veldig lite støy og sporing. supert grep på alt føre, veldig god tilbakemelding fra underlag gjennom dekkene

sport maxx eller sport maxx TT du har, ser det er forskjellig typer av sport maxx.

Men valget falt nå på Toyo sine dekk, så får vi se og lenge di holder;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.